בדיקת זכאות ללא עלות מלא את הפרטים האישיים ויועץ רישום יחזור אליך בהקדם

    אגרת קבלן רשום

    מזל טוב אתם קבלנים רשומים בישראל ומוכרים כחוק, לביצוע עבודות קבלניות בהיקף גדול, לעבודת מול מוסדות ממשלתיים ומוניציפאליים, לגשת למכרזים ועוד… .
    מלבד זאת שעליכם לשמור על כל הכללים הכפופים לתעודת הקבלן הרשום שלכם ולהעסיק בעלי כישורים בהתאם לסוג הענף והסיווג שלכם, עליכם לשלם אגרה דו שנתית, עבור התעודה שבידכם .
    הרישיון הוא למעשה דו שנתי וכביל לשנה בה הוצא ולשנה אחריה, זאת אומרת אם הוצאתם את תעודת הקבלן הרשום שלכם בשנת 2021 , תקבלו תעודה דו שנת שנתית של קבלן רשום בישראל, גם לשנת 2021 וגם לשנה שאחריה אוטומטית 2022.
    אם אתם כבר קבלנים רשומים ותיקים, אתם מכירים את הפרוצדורה : לקראת סוף השנה השנייה לרישיון תקבלו הודעה על חידוש התעודה. החידוש כרוך בתשלום אגרה דו שנתית, המשתנה מעת לעת. בדקו את עלות האגרה באתר רשם הקבלנים בישראל.
    אם לא קיבלתם הודעה על חידוש התעודה, זה לא אומר שעליכם לא לפנות מיוזמתכם לרשם הקבלנים בישראל, כדי להסדיר את חידוש התעודה. סמנו לכם תאריך קבוע אחת לשנתיים, לקראת סוף השנה, לבדוק את מצב חידוש התעודה, כמשימה קבועה.
    חברת הילה רישום קבלנים, מעניקה את כל השירות הנלווה לחברות ולקבלנים, מלבד הגשת הבקשה הראשונית, תוכלו להיעזר בשרותינו בחידוש תעודת קבלן רשום, שינויי סיווג, השמת בעלי כישורים מתאימים לענף ראשי או משני ועוד..

    שתפו את הפוסט עם חברים

    בדיקת זכאות ללא עלות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שיווק דיגיטלי לעסק שיווק דיגיטלי לעסק

      תפריט נגישות