בדיקת זכאות ללא עלות מלא את הפרטים האישיים ויועץ רישום יחזור אליך בהקדם

    הגשת בקשה לתעודת קבלן רשום ברשם הקבלנים

    רישום קבלן רשום בפנקס הקבלנים בישראל, הוא חשוב וחיוני לכל קבלן יחיד או חברה קבלנית, המעוניינת לעבוד כחוק ולקבל לקוחות חדשים כגון מוסדות, רשויות, צבא, מתנסים ועוד גופים העובדים רק מול קבלנים רשומים בישראל, הרשומים בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים בישראל, שהוא הגוף האחראי לתחום זה מטעם משרד הבינוי והשיכון. החוק קובע כי עבודות הנדסה בנאיות החורגות בהיקפן הכספי או במהותן המקצועית, מן התחום שנקבע בתקנות, חייבות להתבצע אך ורק ע"י קבלן רשום בישראל, הרשום בפנקס הקבלנים.

    חברת הילה רישום קבלנים, מתמחה בהגשת בקשות לרישום קבלן יחיד בפנקס הקבלנים (בענף ראשי ובענפי משנה), בקשות לרישום חברה בפנקס הקבלנים (בענף ראשי או בענפי משנה) ושאר השירותים הנלווים לתחום זה זה כגון: שינויי סיווג לקבלן יחיד או חברה קבלנית בפנקס הקבלנים, רישומי החלפת עובדים ובעלי כישורים ברשם הקבלנים, הכנת הקבלן למבחנים במקרה הצורך, השמת בעלי כישורים לחברות, שירותי כוח אדם לענף הבניין ועוד…

    הסיווג מתחלק לענפים ראשיים ולענפים משניים. רישום חברה, רישום יחיד, רישום תאגיד או רישום שותפות יכולות להירשם לענפים ראשיים או לענפים משניים וכן ישנה אפשרות להירשם למספר ענפים במקביל. בענפים ראשיים מדובר היקפים גדולים יותר כגון ענף הבנייה, רישיון קבלן ג' 100, ענף התשתיות רישיון קבלן ג' 200, ענף הגשרים ג' 300.

    ענפי משנה עוסקים בתתי המקצוע של ענף הבנייה, ההנדסה הבנאיות כגון  111א' פיתוח חצרות, 131 א' שיפוצים, 160 א' חשמלאות מבנים, 191 מתקני אנרגיה סולרית ותאים פוטו וולטאים, בהיקפים קטנים יותר לעומת הענפיים הראשיים.

    דוגמת תעודת קבלן רשום

    דוגמת תעודת קבלן רשום בישראל.

    הבקשה להירשם כקבלן רשום בישראל, כרוכה בהצגת מסמכים רבים נלווים כגון: תצהירי רואי חשבון ועורך דין, אישורי ניהול חברה כדין, אישורי ניהול ספרים וניכוי מס, כרטסת הנהלת חשבון של השנים האחרונות המעידה על היקף העבודה, אישורים המעידים על ניסיון הקבלן (במקרה של קבלן יחיד), או של בעלי כישורים נדרשים (במקרה של חברה קבלנית) ועוד…

    שינויי החוק האחרונים, מאפשרים גם לקבלני שיפוצים בתחומים רבים, להגיש בקשה לרישום בפנקס הקבלנים תחת הסיווג 131 א'.

    הגשת בקשה לרשם הקבלנים כרוכה בעלות כספית. לאחר שקיבלתם את תעודת הקבלן רשום בישראל ונרשמתם בפנקס הקבלנים, עליכם לחדש את התעודה ולשם את האגרה הדו שנתית.

    עליכם לדווח על שינויים נדרשים במהלך תקופה זו כגון החלפת בעלי כישורים וכיוצא בזה.

    חברת הילה רישום קבלנים מתמחה מזה שנים רבות בהגשת בקשות רישום יחיד או רישום חברה בפנקס הקבלנים, במשרדינו תוכלו למצוא את מיטב בעלי המקצוע שזהו עיסוקם העיקרי, יועצי רישום, סיוע משפטי, מחלקת בעלי כישורים וכוח אדם לענף הבניין, ייעוץ חשבונאי ועוד ממיטב המוחות בישראל, אשר מתמחים בהליכים אלו. מה שמבטיח לך הקבלן, הגשת בקשה מהירה, מסודרת ומדויקת לרשם הקבלנים בישראל, הליך החוסך זמן יקר, טרדה, בקשות חוזרות ומבחנים.

    בדקו עוד היום את זכאותכם לקבלת תעודת קבלן רשום.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    בדיקת זכאות ללא עלות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שיווק דיגיטלי לעסק שיווק דיגיטלי לעסק