בדיקת זכאות ללא עלות מלא את הפרטים האישיים ויועץ רישום יחזור אליך בהקדם

    מידע על קבלן שיפוצים 131א

    שינויי החוק האחרונים, מאפשרים גם לקבלני שיפוצים בתחומים רבים, להגיש בקשה לרישום בפנקס הקבלנים תחת הסיווג 131 א'. מלבד זאת, החוק קובע כי עבודות הנדסה בנאיות החורגות בהיקפן הכספי או במהותן המקצועית, מן התחום שנקבע בתקנות, חייבות להתבצע אך ורק ע"י קבלן רשום בישראל, הרשום בפנקס הקבלנים.

    הבקשה להירשם כקבלן רשום בישראל, כרוכה בהצגת מסמכים רבים נלווים כגון: תצהירי רואי חשבון ועורך דין, אישורי ניהול חברה כדין, אישורי ניהול ספרים וניכוי מס, כרטסת הנהלת חשבון של השנים האחרונות המעידה על היקף העבודה, אישורים המעידים על ניסיון הקבלן  ועוד…

    ענפי משנה פופולאריים בהם מבקשים להגיש בקשה קבלני שיפוצים:
    111 א' – פיתוח חצרות (שבילים, מדרגות, גידור ומקומות חניה)
    131 א' – שיפוצניקים וקבלני שיפוצים .
    160 א – חשמלאות ותשורת במבנים .
    170 ב' – מתקני מיזוג אוויר וקירור .
    171 א' – מתקני הסקה .
    180 א' – התקנת רמזורים .
    140 א' – הנחת קווי תקשורת .
    193 א' – בריכות מים .

    אז נצלו את ההקלות בתחום והפכו עוד היום לקבלני שיפוצים רשומים בפנקס הקבלים בישראל, כך תוכלו להצטרך "למעגל של הגדולים" לעבוד מול גופים ורשויות לגשת למכרזים והכי חשוב להירשם בפנקס הקבלנים בישראל התחלה של שינוי עסקי חשוב!

    חברת הילה רישום קבלנים מתמחה מזה שנים רבות בהגשת בקשות רישום יחיד או רישום חברה בפנקס הקבלנים, במשרדינו תוכלו למצוא את מיטב בעלי המקצוע שזהו עיסוקם העיקרי, יועצי רישום, סיוע משפטי, מחלקת בעלי כישורים וכוח אדם לענף הבניין, ייעוץ חשבונאי ועוד ממיטב המוחות בישראל, אשר מתמחים בהליכים אלו. מה שמבטיח לך הקבלן, הגשת בקשה מהירה, מסודרת ומדויקת לרשם הקבלנים בישראל, הליך החוסך זמן יקר, טרדה, בקשות חוזרות ומבחנים.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    בדיקת זכאות ללא עלות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות ותשובות

      שאלה1

      תשובה1

      שאלה12

      תשובה2

      שיווק דיגיטלי לעסק שיווק דיגיטלי לעסק