בדיקת זכאות ללא עלות מלא את הפרטים האישיים ויועץ רישום יחזור אליך בהקדם

    אישור עבודה לפלסטינים

    הוצאת אישור לעובדים פלסטינאים

    ענף העובדים הפלסטינאים בישראל, מונה כ-110 אלף עובדים, חלקם הגדול עוברים מדי יום במעברים ובסוף היום חוזרים לביתם וחלקם שוהים בישראל במשך כל שבוע העבודה וחוזרים לביתם בסופי שבוע. התפלגות העובדים הפלסטינאים הנכנסים באמצעות היתרי העסקה למגוון הענפים במשק הישראלי כגון, ענף הבניין, ענף התעשייה והשירותים, ענף התיירות וענף החקלאות.

    מעת לעת מאשרת הממשלה מכסות נוספות להעסקת עובדים פלסטינאים.

    מעסיק ישראלי בכל התחומים הנ"ל אשר מבקש להעסיק עובדים פלסטינאים ולהשיג עבורם היתר העסקה, נדרש להגיש בקשה למת"ש-מדור התשלומים, לפי אזור מגוריו.

    לאחר קבלת סמל המעסיק יתאפשר האפשרות להזמנת עובדים על בסיס קבוע, בין אם להוסיף עובדים חדשים ובין אן להחליף עובדים קיימים.

    חברת הילה רישום קבלנים, עתירת ידע וניסיון בהנפקת כוח אדם, הוצאת היתרים, הגשת בקשות, בין אם הנך נדרש לעשרה עובדים ולבין אם אתה נדרש ל-100 עובדים, נדאג לאשר עבורך את אותם אישורי העסקה לעובדים פלסטינאים.

    אנו נעניק לך ייעוץ בנוסף את הכלים לייעול כוח האדם בצורה תקינה כפי שמתחייב על פי נוהל העסקת עובדים זרים.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    בדיקת זכאות ללא עלות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      מידע נוסף

      איך מוציאים אישור עבודה לפלסטינים?

      לקבל אישור עבודה לפלסטינים

      אישור עבודה לפלסטינים, מאפשר העסקתם בתחומי מדינת ישראל. האישור ניתן לענפים ספציפיים בלבד. הוא ניתן לאחר הגשת בקשות על ידי המעסיקים עצמם או באי כוחם ובדיקת הזכאות. המועסקים מקבלים שכר וזכויות סוציאליות בהתאם לחוקי העבודה של מדינת ישראל. חברת הילה רישום קבלנים, פועלת בנושא וניתן לקבל דרך החברה שירותי כוח אדם, אישורי עבודה לעובדים פלסטינים, דיווחים שוטפים למט"ש, התאמת בעלי כישורים לפרויקטים ועוד.

      אישור עבודה לפלסטינים – סיוע מחברה מקצועית בתחום

      אישור עבודה לפלסטינים, ניתן לאחר תהליך בירוקרטי שעלול להימשך זמן ארוך. מעורבות מומחים לתהליך, עשויה לקצר או  זמן קבלתו. האישורים ניתנים לענפי הבניין, החקלאות, הסיעוד (רק במוסדות), המלונאות, התעשייה והשירותים והתעשייה והשירותים באזור תעשייה עטרות. בדיקת המועמדים נעשית על ידי המנהל הצבאי הכפוף לצבא. אלוף הפיקוד הוא הסמכות העליונה, ומטבע הדברים, הבדיקות נעשות לוודא שהמועמד איננו בעל עבר בטחוני או פלילי. כמובן, שהוא חייב להתאים גם מבחינה בריאותית ונפשית, להיות בגיל הנכון ועוד. תנאי ההעסקה טובים בהרבה מאלו הנהוגים ברשות הפלסטינית, ולכן, רבים מבקשים לקבל את האישור הנכסף. גם המעסיקים הישראליים זקוקים לידיים עובדות בתחומים אינטנסיביים ומבוקשים אלו, והרווח כאן הוא הדדי.

      תהליך קבלת אישור עבודה לפלסטינים

      את המסמכים הנדרשים לפתיחת תיק, מגישים בלשכת אגף השירות למעסיקים של רשות האוכלוסין וההגירה. הוא מצוי סמוך למשרד פקיד השומה האזורי בו העסק מצוי ובו אף מתנהל תיק הניכויים שלו. לאחר בחינת הבקשות ניתן היתר העסקה והשלב הבא הוא הגשת פרטי המועמדים הפלסטינים. את הבקשה לרישיון עבודה יש להגיש בהתאם לתנאי ההיתר שקיבל ובתוך תקופת הזמן שנקבעה בו. כל פלסטיני יוכל להתחיל לעבוד לאחר אישורו הרשמי. המעסיק מתחייב להעסיקו במשרה מלאה ועם תום העסקתו להודיע על כך לרשות.

      בדיקת אישור כניסה לישראל לפלסטינים

      חברת הילה רישום קבלנים, הינה בעלת ניסיון בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות. מנהליה ועובדיה מתמצאים היטב בנושא הבירוקרטי הזה, יודעים איך למלא טפסים ואיך להגיש את הבקשות. כך לא תתבצענה טעויות ולא יהיו עיכובים מנהליים. השירות המקיף כולל ייעוץ, הגשת מסמכים, מעקב, קבלת אישורים וכדומה. הכול בתנאים ובמחירים נוחים. מעסיק הנזקק לעובדים מקצר מאוד את זמן ההמתנה להם.

      בדיקת אישורי עבודה לפלסטינים - אילו מעסיקים צריכים את זה?

      בדיקת אישורי עבודה לפלסטינים

      בדיקת אישורי עבודה לפלסטינים, נעשית לטובת מעסיקים אשר מבקשים להעסיקם באופן שוטף. ניתן לקבל אישורים אלו בתחומים ספציפיים שהוגדרו על פי החוק. בנוסף, מתחייב המעסיק להעסיק את העובד במשרה  מלאה. תהליך כל בקשה ואישורה כרוך בבירוקרטיה רבה שלעיתים אורכת זמן ניכר. הילה רישום קבלנים, עוסקת בנושא וניתן לקבל דרך החברה שירותי כוח אדם, אישורי עבודה לעובדים פלסטינים, דיווחים שוטפים, התאמת בעלי כישורים לפרויקטים ועוד.

      בדיקת אישורי עבודה לפלסטינים – תהליך מסודר

      בדיקת אישורי עבודה לפלסטינים, אמורה להיעשות בצורה מסודרת ויחד עם כל האישורים והמסמכים הנלווים, על מנת שהבקשות תאושרנה ללא עיכוב. למעשה, מי שמחליט על מתן האישורים הוא המפקד הצבאי של יהודה ושומרון קרי: האלוף המכהן מטעם הצבא. אחת הבדיקות הבסיסיות שנעשות הינה בעלת רקע בטחוני או פלילי למבקש. קיימים תנאים בסיסיים אחרים כמו גיל, מצב בריאותי ונפשי ועוד. האישורים ניתנים לענפי הבנייה, החקלאות, המלונאות, הסיעוד (במוסדות), תעשייה ושירותים כולל באזור תעשייה עטרות. יש לציין, כי כל עובד המאושר לעבודה זכאי לקבלת שכר וזכויות על פי חוקי העבודה הישראליים כולל צווי הרחבה וכדומה. זאת אחת הסיבות אשר מתמרצת פלסטינאים לעבור את התהליך. צריך לזכור, כי המעסיקים עצמם זקוקים לידיים עובדות בענפים הללו, ולכן, הסידור נוח לשני הצדדים. עם זאת, קיימים מקרי החרגה בהם אין צורך לבקש אישורים כאלו.

      תהליך הבקשה

      על המעסיק או בא כוחו להגיש מסמכים הנדרשים לפתיחת התיק בלשכת אגף השירות למעסיקים של רשות האוכלוסין וההגירה הסמוכה למשרד פקיד השומה שם מתנהל תיק הניכויים שלו. לאחר קבלת היתר העסקה הוא מגיש בקשה לרישיון עבור הפלסטינים אותם הוא מבקש להעסיק. את הבקשה למתן רישיון העבודה עליו להגיש בהתאם לתנאי ההיתר שקיבל ובתוך תקופת הזמן שנקבעה בו. המעסיק מחויב בביטוח מלא, תנאים סוציאליים ודיווחים שוטפים למט"ש עבור העובד המועסק בהיתר.

      היתר עבודה לפלסטינים

      חברת הילה רישום קבלנים, מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי. מנהליה מתמצאים היטב בנבכי הבירוקרטיה ומכירים היטב את המנגנונים הפועלים במערכת – מה שמקצר את התהליך. הדבר מהווה יתרון מובהק על מעסיקים ואחרים אשר אינם עוסקים בכך בצורה רציפה. מעסיקים רבים נזקקים לעובדים הללו מאוד וכל זירוז בקבלתן יתרום רבות לתפוקת העבודה. כאשר השירות ניתן על בסיס שוטף ההשקעה רק משתלמת.

      אישור כניסה לישראל לפלסטינים למטרות הומניטאריות

      אישור כניסה לישראל לפלסטינים

      אישור כניסה לישראל לפלסטינים, נועד למטרות הומניטאריות ואחרות כולל קבלת שירותים מגופים מסוימים שאינם פועלים בשטחים. הגוף המטפל בנושא הוא מתאם פעולות הממשלה בשטחים. את הבקשה יכול להגיש כל פלסטיני בן 16 ומעלה. הבקשה היא אך ורק עבור עצמו.
      חברת הילה רישום קבלנים, מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רב בנושא, הגשת בקשה, מעקב ודיווחים שוטפים למט"ש.

      אישור כניסה לישראל לפלסטינים – למטרות שונות

      אישור כניסה לישראל לפלסטינים, ניתן למספר מטרות מוגדרות. בין היתר, השתתפות בלוויה של קרוב משפחה, השתתפות בהליך משפטי בו נדרשת נוכחותם וקבלת שירות בקונסוליה או שגרירות זרה. את הבקשה יכולים להגיש אך ורק פלסטינים החיים בשטחים. 

      1. בקשה להשתתפות בלוויה – הבקשה מחייבת הצגת תעודת זהות של הנפטר, תעודת פטירה של הנפטר, רישיון קבורה ממשרד הפנים, מסמכים המאשרים ותומכים קירבה לנפטר.
      2. קונסוליה ושגרירות – צילום תעודת זהות, טופס זימון של הקונסוליה או השגרירות, דרכון זר בתוקף (אם קיים), דרכון זר קודם או קבלה להנפקת ויזה חדשה.
      3. הליך משפטי – צילום תעודת זהות וטופס זימון לבית המשפט הכולל מועד המשפט ומיקומו.

      ניתן לקבל על כל הליך כזה מידע באתרים רשמיים השייכים מדינת ישראל. צריך לציין עוד, כי קיימות גם בקשות לקבלת כניסה מרצועת עזה לצורך טיפולים רפואיים בבתי  חולים ישראליים או בתי חולים בשטחים ולמטרות אחרות ואלו נידונות בנפרד ואינן שייכות לקטגוריה הנ"ל. 

      שירות ללא עלות

      השירותים הללו ניתנים ללא עלות למבקש הבקשה, כאשר הוא מגיש אותה בעצמו ויש בידיו כל המסמכים הנדרשים. במידה והבקשה מאושרת היא נשלחת אל הדוא"ל האלקטרוני של המבקש. על המבקש להגיע למנהלת תיאום וקישור הרלוונטית ולקבל שם את ההיתר. במידה והבקשה איננה מאושרת ניתן לברר שם את הסיבה לכך. 

      הוצאת אישור עבודה לפלסטינים

      חברת הילה – רישום קבלנים, מתמחה בנושא אישורים והיתרים לפלסטינים, לקרובי משפחתם החיים בארץ, למעסיקים ישראליים ועוד. מומחיה מכירים את התחום לעומק כולל כל הבירוקרטיה המתלווה אליו. השירות הינו מקיף וכולל ייעוץ, מילוי והגשת טפסים, קבלת תשובות והיתרים, דיווחים שוטפים, ליווי ועוד. הוא ניתן במחירים ובתנאים נוחים לכל כיס. השירות המקצועי ניתן באדיבות ועם יחס אישי ומומלץ לקבלו על בסיס מזדמן או שוטף.

      שיווק דיגיטלי לעסק שיווק דיגיטלי לעסק