בדיקת זכאות ללא עלות מלא את הפרטים האישיים ויועץ רישום יחזור אליך בהקדם

    מי הוא קבלן רשום

    רישום קבלן רשום בפנקס הקבלנים בישראל, כרוך בהגשת בקשה לרשם הקבלנים בישראל, שהוא הגוף האחראי לתחום זה מטעם משרד הבינוי והשיכון. לבקשה מלווים אישורים ותצהירים כחוק, בהתאם לקריטריונים שנקבעו ולפי ענף הראשי או המשני, לגביו מוגשת הבקשה.

    הבקשה יכולה להיות מוגשת ע"י קבלן יחיד או חברה קבלנית.
    החוק קובע כי עבודות הנדסה בנאיות החורגות בהיקפן הכספי או במהותן המקצועית, מן התחום שנקבע בתקנות, חייבות להתבצע אך ורק ע"י קבלן רשום בישראל, הרשום בפנקס הקבלנים. מלבד עובדה זו, קבלן רשום כחוק בפנקס קבלנים, זוכה לקבל עבודות ממוסדות, גופים ממשלתיים ומוניציפליים, מפעלי תרבות ומוסדות ציבוריים, יכול לגשת למכרזים ועוד הטבות להם לא זכה לפני הרישום.
    חברת הילה רישום קבלנים, מתמחה בהגשת בקשות לרישום קבלן יחיד בפנקס הקבלנים (בענף ראשי ובענפי משנה), בקשות לרישום חברה בפנקס הקבלנים (בענף ראשי או בענפי משנה) ושאר השירותים הנלווים לתחום זה זה כגון: שינויי סיווג לקבלן יחיד או חברה קבלנית בפנקס הקבלנים, השמת כוח אדם ובעלי כישורים לחברות קבלניות, אישורים לעובדי שטחים, הכנות למבחנים וועדות ומגוון שירותים נוספים לקבלן ולחברה הקבלנית בישראל.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    בדיקת זכאות ללא עלות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      מי זכאים להירשם בענף ראשיים בפנקס הקבלנים?

      לענפים ראשיים ירשמו רק בעלי השכלה הנדסית כגון: מהנדס, הנדסאי ומנהל עבודה.

      האם קבלן ללא השכלה הנדסית יכול לקבלם ג'100 בנייה או ג'200 תשתיות?

      כן, ע"פ סעיף 4.א.6 לחוק רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות, יוכל ויתחייב להעסקתם של 2 עובדים מקצועיים (מהנדס, הנדסאי ומנהל עבודה)

      האם עלי לעבור ועדה כל שהיא?

      לא מחייב!
      רשם הקבלנים מזמין את המועמד לדיון בפני הוועדה המייעצת, רק במקרים בהם לא ברורה עד הסוף מקצועיותו של המועמד וכך מזמין אותו לבחינה, שתיערך בפני צוות המומחים, של הוועדה המייעצת.

      מה שואלים בוועדה המייעצת?

      המועמד ישאל שאלות המבקשות לבדוק את מקצועיות וכי לאמת כי הוא "איש שטח" שנמצא באתרים בפועל ולא איש משרד, אשר עוסק בתכנון, בפיקוח ובחישובים. במילים אחרות לוודא כי את ניסיונך צברת באתרי בנייה.

      מי יושב בוועדה המייעצת?

      בדרך כלל כשלושה מהנדסים ואדריכלים בעלי ניסיון וותק של שנים רבות בענף הבנייה.

      וכמו-כן מזכיר הוועדה שכותב את הפרוטוקול (כל מילה הנאמרת בחדר).

      האם ניתן לקבל קבלן רשום ללא ועדה?

      כן. בהחלט.
      ככל שההגשה תהיה מקצועית וכמו-כן הצגתם של עבודות המתוארות בתצהיר הניסיון (טופס 5), כך יקטנו הסיכויים לזמן אותך לוועדה ויאשרו את בקשתך מראש וללא צורך בדיון בוועדה המייעצת.

      שיווק דיגיטלי לעסק שיווק דיגיטלי לעסק