בדיקת זכאות ללא עלות מלא את הפרטים האישיים ויועץ רישום יחזור אליך בהקדם

    סיווג קבלנים

    העלאת סיווג קבלני

    קבלן או חברה קבלנים רשומה בישראל, יכולה מעת לעת לבצע שינויי בסיווג הקבלני אליו נרשמה ברשם הקבלנים.

    שינויי סיווג נובעים לעיתים מהפסקה של חברה לעסוק בתחום מסוים, שיתכן שאף מצריך העסקת בעלי כישורים מיוחדים לשם כך, או לדוגמה שינויי סיווג כתוצאה מהתרחבות החברה ועיסוקה

    בתחומים נוספים, מעבר לסיווגים עליהם נרשמה כחוק ובגינם קיבלה תעודת קבלן רשום בישראל . לסיווגים ראשיים רבים נדרשים בעלי כישורים מיוחדים, אשר על סמך מקצועיותם וניסיונם הוענקה

    לקבלן התעודה, כאשר נדרש הקבלן או החברה הקבלנים להרחיב את תחום עיסוקה או הגדלת מחזורה באופן משמעותי, היא נדרשת לבצע שינויי סיווג או להוסיף סיווג נוסף תחת אותו שם

    החברה, במידה ומדובר בעיסוק ראשי נוסף ולא ענף משני, נדרשת החברה הקבלנים בתחומים מסוימים לספק בעלי כישורים מיוחדים, אשר עומדים בקריטריונים של רשם הקבלנים, תוכלו לבדוק

    אם העובדים שלכם או העובדים העתידיים שלכם מתאימים לדרישות רשם הקבלנים באמצעות חברת הילה רישום קבלנים, במהירות מול יועצינו .

    גם את הגדרת הסיווג הנוסף / החדש, יעוץ ומציאת בעלי כישורים מיוחדים במידת הצורך תוכלו למצוא תחת שירותינו .

    אז התקשרו עכשיו להילה רישום קבלנים ושדרגו את סיווגם ברשם הקבלנים, במהירות, יעלות וזריזות.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    בדיקת זכאות ללא עלות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      מידע נוסף

      סיווג קבלנים – מספק מידע ממשלתי אמין

      סיווג קבלנים ענפים

      סיווג קבלנים מתווסף לרישומם במאגר המידע הרשמי הנערך על ידי רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון. הוא נעשה לאחר שהם עמדו בקריטריונים שונים בהגישם בקשה לרישיון קבלן רשום. בצורה כזאת נהנים הקבלנים עצמם והציבור הנזקק לשירותיהם והיודע כי מדובר על נותני שירות אמינים. הסיווג הקבלני מגדיר את היקף פעילותו המקסימאלית. חברת הילה רישום קבלנים, פועלת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע מעודכן ושירות בעל ידע והכרות מעמיקה עם התחום.

      סיווג קבלנים – מספק מידע ממשלתי אמין 

      סיווג קבלנים מתאים לקבלנים בתחומי הבנייה ובתחומים המשיקים לה. בין היתר, הנדסה בנאית (בניין), עפר, חשמל, אינסטלציה, שיפוצים ועוד. כל אחד יכול לבקש להירשם בתחום שבו הוא עוסק ומתמחה. יחד עם זאת ניתן לו להירשם גם בתחומים נוספים – אם עמד בבדיקות הנדרשות. הסיווג יכול להיות מינימאלי ברמה כגון רישיון קבלן ג 100 הנפוץ והמוכר וכן בסיווגי משנה אחרים ולהתקדם במהלך השנים עד למקסימאלי שאינו מגביל אותו בהיקף הכספי של העבודות או בהיקף הפיזי של הפרויקט. במקרים של חברות בנייה, למשל, ההיקפים יכולים להגיע לפרויקטים הנמדדים בסכומים אדירים. פועל יוצא של כל הרישום הנ"ל הוא, בראש וראשונה, תעודת הכשר ואסמכתא לכך שהקבלן הינו מקצועי ואמין וכל לקוח יכול להתחשב בעובדה זאת. לקבלנים רשומים בעלי תעודת קבלן רשום, הדבר מקנה עדיפות על אחרים, במכרזים קבלת עבודות והיתרי עבודה לפלסטינאים.

      בדיקת סיווג קבלנים לרישום מסודר

      מגיש הבקשה חייב שיהיה לו ניסיון של 5 שנים מתוך 10 השנים האחרונות, וכן, אישור על לימוד בקורס מקצועי מוכר ממשלתית בתחום המבוקש. כדי לקבל את האישור, יש להגיש בקשה בצירוף מסמכים שונים. ובין היתר, תצלום דף זהות כולל מספר זהות ושם, תצהיר חתום בפני עורך דין, הצהרה חתומה על ידי המבקשים לאימות היעדר הרשעות, אישור עוסק מורשה ממע"מ. בנוסף, אישור על ניהול ספרים כחוק. תצהירים חתומים על ידי עורך דין, כרטסת הנהלת חשבונות ופירוט חשבוניות על פי פורמט מבוקש, אישורים שונים מביטוח לאומי ועוד.

      סיווג קבלנים רשם הקבלנים – שירות מקצועי

      חברת הילה רישום קבלנים, מתמחה בנושא והינה בעלת תשתית מקצועית למתן שירותיה המקצועיים.  השירות המקיף כולל ייעוץ, מילוי והגשת טפסים, מעקב וליווי שוטף. מנהליה מכירים לעומק את הנושא ויכולים להקל רבות בהשגת האישור המיוחל. הם ישמחו להעמיד את כישוריהם לכל לקוח נזקק.

      רשם הקבלנים סיווג

      רשם הקבלנים סיווג

      רשם הקבלנים סיווג מעיד כי הקבלן הרשום עומד בקריטריונים הנדרשים על ידי משרד הבינוי והשיכון. יש לכך חשיבות לכל המתעניינים בקבלת שירותיו. הקבלן עצמו נהנה ממעמד המאפשר לו השתתפות במכרזים ציבוריים ואחרים. הסיווג הנקבע לו מאפשר לו ביצוע פרויקטים בהיקפים מוגבלים. חברת הילה רישום קבלנים, עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

      רשם הקבלנים סיווג – מידע רב משמעות 

      רשם הקבלנים סיווג נקבע על פי היקף הפעילות הקיימת בכל תחום. כך לגבי חשמל, אינסטלציה, עפר, שיפוצים, הנדסה בנאית (בניין) ועוד. ניתן להירשם למספר תחומים במקביל, בתנאי כמובן, שעומדים בקריטריונים שנקבעו. הסיווג נקבע על פי היקף הסכומים של הפרויקט ו/או היקף השטח הפיזי שלו. הראשון ברשימה הינו א' וניתן להתקדם בו עם הזמן עד לרמה הגבוהה ביותר שהיא למעשה בלתי מוגבלת. כך יכולה, למשל, חברת בנייה לקחת על עצמה פרויקטים אדירים בהיקף. מעבר לבדיקה המקצועית החשובה כשלעצמה, בודקים גם התנהלות תקינה של ניהול, חשבונאות וכדומה. כל ההסדרה הזאת חיונית בתחומים הללו, העלולים להיות פרוצים. ניתן לומר, כי מושקעים בהם כספים רבים ורובם הינם בטיחותיים.

      תהליך הרישום

      הזכות להגיש בקשה ניתנת לכולם. התנאי המקדמי היא שהמבקש הינו בעל ניסיון בתחום לאורך 5 שנים מתוך עשר אחרונות. בנוסף, עליו להוכיח סיום לימודים בהצלחה בתחום במוסד לימודים מוכר על ידי הרשויות. יש לצרף מסמכים שונים ובין היתר: תצלום דף זהות כולל מספר זהות ושם, תצהיר חתום בפני עורך דין בנוגע הצהרה חתומה על ידי המבקשים לאימות היעדר הרשעות, אישור עוסק מורשה ממע"מ וניהול ספרים כחוק. בנוסף, אישורים מסוימים מביטוח לאומי, כרטסת הנהלת חשבונות ופירוט חשבוניות על פי פורמט מבוקש. כל האישורים חייבים להיחתם על ידי עורכי דין/רואי חשבון וגורמים מוסמכים אחרים. 

      שירות מקצועי של רשם הקבלנים סיווג

      חברת הילה רישום קבלנים, מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות אדיב. הוא כולל ייעוץ, מילוי והגשת טפסים, מעקב אחר התהליך וליווי צמוד. כל עסק ישמח לליווי צמוד המזרז את הרישום החשוב החיוני מאוד להאצת הפעילות קדימה. מחזורי העסקים אצלו יגדלו ולאחריהם הרווח.

      שיווק דיגיטלי לעסק שיווק דיגיטלי לעסק