בדיקת זכאות ללא עלות מלא את הפרטים האישיים ויועץ רישום יחזור אליך בהקדם

    סוג נוסף של קבלן שיפוצים

    שיפוצניק, גם אתה יכול להיות קבלן רשום בישראל

    מי אמר שתעודת קבלן רשום היא אוצר השמור לחברות קבלניות בלבד? או קבלנים בולדוזרים עם צוות עובדים ענק ?

    רשם הקבלנים בישראל מציע היום יותר ויותר סיווגים וענפי משנה המיועדים גם לבעלי מקצוע קטנים ומקצועיים, המציעים שירותים שונים בתחום הבינוי והתשתיות בישראל .

    קבלני שיפוצים הבינו היום, מצד אחד את הפוטנציאל הטמון בתעודת קבלן רשום ומצד שני, את החשיבות בסדר, ארגון ובקרה בעסק, קטן כגדול .

    ההקלה האחרונה שחלה בתחום רישום הקבלנים בישראל, הורידה את דרישות הסף לקבלת תעודת קבלן רשום בענף שיפוצים 131א'.
    ב-2018 כשר יואב גלנט כיהן כשר הבינוי והשיכון הופחתה דרישת המבחנים לכדי מבחן אחד, בעבר היה נדרש המועמד לעמוד במספר מבחנים שונים, כדי לקבל את התעודה.
    כיום, כאמור ישנו מבחן אחד המורכב מחמישים שאלות אמריקאיות, שמתוכם יש לענות נכונה לפחות על 40 שאלות ולאחר מכן לקבל את תעודת הקבלן רשום בישראל, שהיא שלך לכל החיים בלי טובות של קבלנים אחרים ובלי צורך להעסיק מהנדסים, הנדסאים ומנהלי עבודה. זהו רישיון אישי על סמך ניסיונך ועל סמך המבחן שעברת.
    וכל עוד תשלם את האגרה השנתית הוא יהיה אתך לתמיד.
    דרישות הסף נכון להיום הם חמש שנות ניסיון, בין אם רכשת אותם כשכיר ובין כעצמאי, אם יש ברשותך את הניסיון הנדרש, בוא ותנצל את הזכות המוקנית לך מכוח החוק והחל עוד היום הליך של הוצאת תעודת קבלן רשום שיפוצים 131 א', אנו נלווה אותך בהליך רישום קליל, נעשה עבורך את כל העבודה ונכין אותך נכון למבחן שעליך לעבור.
    ובהצלחה, אתה קבלן רשום! הזדמנויות חדשות, אופקים חדשים לעבודה שלא ניצלת עד היום כגון, רשויות, גופים מוסדיים, מכרזים ועוד….

    שתפו את הפוסט עם חברים

    בדיקת זכאות ללא עלות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שיווק דיגיטלי לעסק שיווק דיגיטלי לעסק

      תפריט נגישות