בדיקת זכאות ללא עלות מלא את הפרטים האישיים ויועץ רישום יחזור אליך בהקדם

    לשכה פרטית (קבלן כוח אדם או קבלן שרות)

    יש לך ניסיון בניהול עובדים? כוח אדם מדבר אליך? אתה טוב עם אנשים? מגדיר עצמך כתקשורתי?
    אם בחרת להקים לשכה פרטית או חברת כוח אדם, אשר מגייסת ומיישמת עובדים עבור חברות מסחריות שונות ובענפי פעילות שונים, הרישיון המבוקש ניתן מאת משרד התעשייה והמסחר, הבקשה מוגשת ע"ג טפסים, הטפסים הם תמיד אותם טפסים ולא מסובך למלא אותם, אבל למלא טפסים וגם בצורה הטובה ביותר, לא תוביל לאישור הבקשה, לבזבז זמן יקר וכסף.
    בסופו של יום כל ההליך הוא חדש עבורך ואין כל סיבה שתלמד אותו על בשרך. השרות של הילה רישום קבלנים, יגיש עבורך את הבקשה ובין היתר תסייע לך באיתור חוזה שכירות המשרד הנדרש, הכנה מקצועית של הפרוטוקול הניהולי, הצגת הרישיון המקצועי של המנהל, הכנת המועמד לראיון האישי במשרד הכלכלה, אותו יצטרך לעבור בהצלחה כתנאי לאישור הבקשה. שרות מקיף המבין את צרכיך, נקים עבורך לשכה פרטית בקלות, ביעילות ובמהירות. אתה צריך לדעת כל דבר בחיים, תן למומחים להעניק לך שרות.

    לשכה פרטית

    שתפו את הפוסט עם חברים

    בדיקת זכאות ללא עלות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      מידע נוסף

      רישיון לשכה פרטית

      רישיון לשכה פרטית

      רישיון לשכה פרטית, מתקבל לאחר הגשת מועמדות ועמידה בקריטריונים שונים. לשכה פרטית מאפשרת שליחת עובדים ישראליים בלבד ללקוחות ועסקים שונים. ניהולה כרוך בעמידה בתנאים שונים לגבי אנשים המגיעים אליה לבקשת עבודה. קיימים איסורים מגוונים על המפעילים והם תקפים לאורך כל תקופת פעילותה. חברת הילה רישום קבלנים, פועלת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

      רישיון לשכה פרטית – תהליך מורכב 

      רישיון לשכה פרטית, ניתן בתהליך שתחילתו הגשת בקשה על טפסים מקוונים. על מנת שהבקשה תיבחן, חייב המועמד לעמוד במספר תנאים בסיסיים. הוא יכול להיות יחיד או תאגיד, תנאי בסיסי הוא שהמגיש או מנהל התאגיד ובכיריו אינם נושאים עימם עבירות שיש בהן קלון או הרשעות מהסוג הזה, שהם מכירים היטב את כל סעיפי חוק שירות התעסוקה, וכן אמור להיות ברשותם משרד בבעלותם או משרד שכור שהתנאים בו מאפשרים קליטת אנשים. בנוסף לתנאים סניטאריים, יש צורך בחדר המתנה ולפחות חדר אחד שניתן לקיים בו ראיונות באופן אינטימי מבלי להפר את צנעת הפרט.

      התחייבויות ועמידה בהם

      כתנאי לקבלת הרישיון חייב מגיש הבקשה להצהיר על עמידה בהתחייבויות שונות. כך, הימנעות מאפליה בשליחת עובדים לעבודה בשל גילם, מינם, גזעם, דתם, לאומיותם, ארץ מוצאם, השקפתם או מפלגתם. התחייבות להימנע מסירוב בלתי סביר לתת שירות תיווך בעבודה, התחייבות להימנעות מקבלת תשלום כלשהוא במישרין או בעקיפין בישראל או בחו"ל ממבקשי עבודה או אחרים הפועלים בעניינם בהקשר לתיווך עבודה, התחייבות להימנע מהעסקת העובדים הפונים בשכר. התחייבות לקיום רישום מסודר של הלקוחות וטיפול בהם לצורך בקרה ופיקוח.

      נגישות ושמירת סודיות

      מדובר על שני נושאים חיוניים וחשובים. הראשון הוא התחייבות לאפשר נגישות לכלל המגיעים כולל אנשים עם מוגבלויות ומציאת פתרונות עבורם ולטיפול בהם. השני הינו התחייבות לשמירת סודיות לגבי מידע פרטי ואחר על המגיעים אליהם ומטופלים על ידם. העברת מידע כזה תיעשה רק באישור המועמד. 

       שירות מקצועי 

      חברת הילה רישום קבלנים, מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנה מידע. מנהליה יספקו שירות מקצועי ואדיב לכל פונה ויסייעו לו בהשגת המשרה בה הוא חפץ.

      שיווק דיגיטלי לעסק שיווק דיגיטלי לעסק