בדיקת זכאות ללא עלות מלא את הפרטים האישיים ויועץ רישום יחזור אליך בהקדם

    קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות

     

    לשתי תעודות / אישורים זקוק קבלן או חברה קבלנית בישראל, כדי לקבל אישור כקבלן מוכר לעבודות ממשלתיות. ולהירשם ברשימת הקבלנים המוכרים לעבודות ממשלתיות, אשר מפורסמת באתר "מאגר הקבלנים המוכרים":
    1. תעודת קבלן רשום בישראל.
    2. אישור קבלן מוכר של הוועדה הבין משרדית לקביעת מסירת עבודות לקבלנים.
    חברת הילה רישום קבלנים, מטפלת גם ברישום קבלנים יחידים או חברות קבלניות, וגם בהגשת בקשות לקבלן מוכר לעבודות ממשלתיות.

    קבלן רשום בישראל, לעומת קבלן שאינו רשום, זכאי לעבוד עם מוסדות שונים כגון: משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, מתנסים, מרכזי שרות לאזרח, צבא ובטחון ועוד גופים, שללא תעודת קבלן רשום בישראל, כלל לא יפנו אליך ויסכימו לקבל את שירותיך. חבל!
    "קבלן מוכר" (קבלן שם כוכבית), הינו קבלן רשום מוכר באחד הענפים הראשיים או ענפי משנה הכלולים ברשימת המקצועות ורשום כחוק (שילם את האגרה השנתית בזמן), בפנקס הקבלנים בישראל, המנוהל ע"י רשם הקבלנים בישראל.
    קבלן מוכר יכול להיות קבלן יחיד רשום או חברה קבלנית רשומה.

     

    קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות 1

     

    לצורך הגשת הבקשה לקבלת קבלן מוכר, על הקבלן או החברה הקבלנית, להציג מספר דרישות מטעם הוועדה, כדי לבחון את עברו של מגיש הבקשה, ההון הכספי וההתנהלות הכספית, היקף העבודות ועוד.
    לצורך כך יש להמציא:
    – אישורים על כלל העבודות שבוצעו ב-6 השנים האחרונות, לרבות חוזים, העסקת עובדים, העסקת קבלני משנה, דוחות פרויקטים ודוחות כספיים.
    – אישורים עדכניים של תעודת רשם הקבלנים.
    – בקשה לרישום כקבלן מוכר, חתומה ע"י עורך דין או רואה חשבון, מגובה במסמכים רלוונטיים כגון: אישור ניהול ספרים, אישור ניהול מס במקור, טופס 7 מרכז על כלל העבודות שבוצעו, טופס 2 פרטי ארגון, ועוד…
    – אישור רואה חשבון לניהול החברה / העסק הכולל היעדר תביעות, פשיטות רגל / בקשות פירוק, הצהרת הסכם מסגרת ועוד..

    חברת הילה רישום קבלנים, תדאג להגיש עבורכם, בקשה לקבלן מוכר על כל שלביה, זהו עיסוקינו ובזה אנו מתמחים! החל בטיפול בתעודת הקבלן הרשום / שינוי סיווג לקבלן רשום קיים, דרך התאמת כוח האדם הנדרש ו/או בעלי הכישורים הנדרשים במידת הצורך, הגשת הבקשות לפי התקנות המחייבות, לרבות היקפים כספיים נדרשים וריכוזי עבודות, הקשר עם רואה חשבון החברה, אישורי עורך דין ולווי צמוד לאורך כל התהליך, עד לקבלת אישור קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות בישראל!

     

    מדריך רישום לקבלן מוכר

     

    זהו תהליך מורכב ומדוקדק ויש צורך לשים לב לפרטים הקטנים בכל בקשה ובכל טופס נלווה. הוועדה הבין משרדית לקביעת עבודות לקבלנים, יצרה קריטריונים מדויקים כמפורט בתקנון הועדה הרלבנטית, אשר לפיהם יש לפעול. רק חברה המתמחה בתחום בעלת ותק וניסיון, העוסקת בכלל השירותים הנלווים לקבלן, יכולה למעשה לתת מענה ומדויק ובזמן אמת לכל ההליכים הנלווים לבקשה, שרותי כוח אדם ובעלי כישורים, עורכי דין ויועצים המתמחים בתחום יכולים להגיש בקשה ללא טעויות וכפי הנדרש, בזמן קצר ובהליכים מקוצרים וזריזים!
    יש לזכור כי הרישום כקבלן מוכר באחד הענפים או ענפי המשנה הכלולים ברשימת המקצועות הינו אישור זמני אותו יש לחדש בזמן, בדרך כלל האישור הינו לתקופה של שנתיים ויש להגיש מראש בקשה לחידוש הרישום, לפני תום מועד הרישום בפועל, לפי התקנות הנדרשות.
    האחריות לחידוש הבקשה, הינה על הקבלן בלבד.
    חברת הילה רישום קבלנים, עובדת באופן שוטף ומסונכרן עם לקוחותיה בהגשת חידוש הבקשה באופן קבוע ומסודר, ככה זה כשעובדים עם מקצוענים בתחום!

    למאגר קבלנים מוכרים לעבודות ממשלתיות בישראל

    שתפו את הפוסט עם חברים

    בדיקת זכאות ללא עלות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שיווק דיגיטלי לעסק שיווק דיגיטלי לעסק