בדיקת זכאות ללא עלות מלא את הפרטים האישיים ויועץ רישום יחזור אליך בהקדם

    קבלן רשום בענפים ראשיים ומשניים

    רישום קבלן רשום בפנקס הקבלנים מתחלק לענפים ראשיים ולענפים משניים. רישום חברה, רישום יחיד, רישום תאגיד או רישום שותפות יכולות להירשם לענפים ראשיים או לענפים משניים וכן ישנה אפשרות להירשם למספר ענפים במקביל.
    ענפים ראשיים כשמם הן מטבע הדברים מדובר בעיסוק בתחומים גדולים ובהיקפים גדולים יותר כגון ענף הבנייה, רישיון קבלן ג' 100, ענף התשתיות רישיון קבלן ג' 200, ענף הגשרים ג' 300.
    ענפי משנה עוסקים בתתי המקצוע של ענף הבנייה, ההנדסה הבנאיות כגון  111א' פיתוח חצרות, 131 א' שיפוצים, 160 א' חשמלאות מבנים, 191 מתקני אנרגיה סולרית ותאים פוטו וולטאים.
    כאמור בענפי המשנה היקפי העבודה וכן ההיקפים הכספיים מוגבלים יותר לעומת רישום לענף ראשי.
    באתר רשם הקבלנים ניתן להוריד את כל הטפסים, להדפיס אותם ולמלא את הבקשה באופן עצמאי, לכאורה נראים הדברים פשוטים, אבל, כ-80 אחוז סבירות שאם תגיש את הבקשה בעצמך, תאריך את הדרך פי כמה וכמה ולעיתים לא תקבל שום תשובה או תוצאה, באשר לבקשה שהגשת.
    בהגשת בקשה לרשם הקבלנים, ישנם דרכים מאוד מסוימות להציג את המועמד וניסיונו ולבקש להירשם כקבלן רשום, ככל ופעולות האלו לא נעשות באופן מדויק בעת הגשת הבקשה, תידרשו להמציא חומרים נספים ויצוצו עוד ועוד דרישות, לכן עם חברת הילה רישום קבלנים אתם לא לבד. הגשת בקשות לרשם הקבלנים זה המגרש הביתי שלנו. אנו בקיאים ברזי המקצוע ומאשרים בקשות רבות באחוזי הצלחה מהגבוהים בשוק. נעשה עבורך עבודה מקצועית ושקטה ללא טרדה וכאב ראש, נאסוף ונכין את התיק, נגיש את הבקשה, נעדכן אותך בכל שלב ושלב, כדי להביא לך את תעודת הקבלן הרשום.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    בדיקת זכאות ללא עלות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שיווק דיגיטלי לעסק שיווק דיגיטלי לעסק